24 Eylül 2012 Pazartesi

Bayram Tatili hazirliklari.


Baktım bayram tatilinden bu yana 1 aydan fazla olmuş, işler yoğunlaşmadan şöyle son bir kaçamak yapıp, yazı kapatıp sonbahara merhaba demek ve birazda bedeni kışa hazırlamak üzere bir long weekend planladık arkadaşlarla.
İş seyahatlerimizden birikmiş millerimiz vardı onlarla birer Avrupa bileti kaptık ve tatil başlasın dedik.

Her zaman olduğu gibi sizinle önce yol kreasyonumu paylaşıyor olacağım.

Benim uçakla giderken tercihlerim, eğer hemen inişinde bir toplantı, davet ya da buna benzer bir aktivite yoksa rahatlıktan yana. Bir de hemen valizleri otele kendimizi sokaklara atarız düşüncesiyle hem yola hem yürüyüşe uygun olsun istedim seçimlerim.
İşe basit ama şık bir bluzu dar paça camel rengi pantolonu ve bu yaz başı aralarında seçim yapamayıp da üçünü birden aldığı rengarenk skinny kemerlerimden biriyle kombinliyorum.

Ayakkabı olarak tercihim ise dediğim gibi hem yolda hem de Avrupa sokaklarında uzun yürüyüşler sırasında beni üzmeyecek rahat ve hafif siyah, deri sneakerlarım.
Bu maron çapraz çanta sanki benim bu Avrupa seyahatim için yaratılmış, elbette seyahat cüzdanını da unutmamalı. Bu cüzdan özellikle yolda benim hayat kurtarıcım; kartlarım ve dövizlerim için ayrı bölmeleri var. Pasaportu, bileti ve boarding karti hepsini yerleştirebileceğimiz farklı bölmeler ile her şey derli toplu ve bir arada hem de çok şık.

Ben uçak seyahatlerinde güvenlik kontrollerinden geçerken onu çıkarın bunu çıkarın bip bip öttünüz üzerinizi arayacağız hiç hoşlanmam bu nedenle sıkıntı çekmemek için pek aksesuar takmam uçak yolculuklarımda. Ancak beni tanıyanlar bilir saatsiz asla ve asla yerimden kıpırdamam. 

Bu kez seyahat valizim mavi rengiyle seyahatime renk katacak kabuk valizim. Bu arada unutmadan Avrupa' da hava serin ve hatta yağışlı. Hem hafif hem koruyucu kıyafetlerimle uyum içinde bu bordo ceket her derde deva.

Evet seyahat tercihim böyle yola çıkmadan valizimin içindekileri de elbette paylaşacağım sizlerle.
Sizden yine önerilerinizi bekliyorum hafta boyunca.

Herkese iyi haftalar...

2- Fred Perry Sneaker: http://etq.etiqadd.com/VwN95c
3- Roman Pantalon : http://etq.etiqadd.com/UrenaV
6- Charles & Keith Çanta : http://etq.etiqadd.com/ShPi4D
7- Matraş Cüzdan : http://etq.etiqadd.com/UretQ0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder