13 Ağustos 2012 Pazartesi

Tatile Az kaldiiiii.....


Herkese iyi haftalar. Tatile son 5 gün, zira bu Cumartesi sabahı yakın komşuda bir adaya deniz, kum ve güneşin doyasıya tadına varmaya gidiyorum.



Yol uzun nerden baksan 5 saat sabah erkenden yola koyulucaz. Ama elbette şıklığımdan da asla taviz veremem.

Ben yazın arabayla seyahat için en uygun secimin şu hani bu sezon oldukça popüler olan kısa şortlar olduğu fikrindeyim. Benim tercihim bu seferlik kottan yana, elbette pamuklu alternatifler de değerlendirilebilir. Şortumun üzerine bu sıcak yaz gününde en uygunu şirin mi şirin tiril tiril beyaz askılı bir bluz. Ama ben çok üşürüm hele ki sabahın o saatinde bu sevimli bluzla kesin üşürüm, üzerime su mükemmel kırmızı beyaz hırkayı alarak durumu kurtaralım. Benim için kıyafetin en önemli kısmi elbette ayakkabı. Son derece rahat ama bir o kadar da sik bu sari taslar ile süslenmiş taba sandalet tek kelimeyle muh-te-sem. Sabahın bu saatinde sacımla falan öyle uzun uzun uğraşamam bu geçenlerde vitrinde görüp her renginden almak istediğim mavi toka ile at kuyruğu çok güzel olacak. Kırmızı sırt çantamı da aliyim yol boyunca tüm ihtiyaçlarım içinde kullanılmaya hazır hizmetime sunuluyor olacak. Amannn tanrım az daha yol boyu ihtiyaç duyacağım en önemli detayı unutuyordum elbette bir güneş gözlüğü. 

Ve son olarak valizim. Bu sari bana güneşi ve kızgın kumları hatırlatıyor siz de ayni fikirde değil misiniz? Bu valiz tam yaz tatili için.

Valizime ne koydum sizce ya da ne koymalıyım? Önerilerinizi bu cuma sabah kadar bekliyorum. Hadi etiqadd çılgınları, perşembe aksama kadar tüm önerilerinizi bekliyorum en çok öneride bulunana bayram sürprizim var! 

     Valizimde ne var merak edenler. Belki sizin önerileriniz de vardır. Cuma sabah görüşürüz. 

Eger siz de etiqadd listenize eklemek istiyorsaniz ;
  


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder