6 Mayıs 2012 Pazar

Konuk: Maritsa'nın Alışveriş Hali



Stili ile öne çıkan ve sadece Türkiye'de değil uluslararası sosyal ağlarda da hep ilgiyle takip edilen Meriç Küçük, nam-ı diğer Maritsa, bu ay etiqadd Blog'un konuğu. Bakalım neler sorduk, ne cevaplar aldık.
  • Sence yeni sezon alışverişinde mutlaka edinilmeli dediğin parça ne olmalı?
  • Bu sezon bol plastik var, böyle bir aksesuar, giysi ya da ayakkabı/çanta olabilir.
  • Alışveriş senin için keyif mi dert mi:)?
  • Tabii keyif! Hem de en büyük keyiflerden biri!
  • Alışverişte "ben yalnız çalışırım" diyenlerden misin yoksa fikri önemli birileri ile birlikte konuşa/danışa mı yapmayı seversin?
  • Yalnız çalışırım. İlla yanımda kimse olmasın diye bir derdim yok ama bir şey beğendiysem alırım, başkasının beğenmemesi kararımı etkilemez.
  • Alışveriş rutinin nasıldır?
  • Pek rutinim yok. Bakkala diye çıkmışken bile alışveriş yapabilirim:)
  • Alışverişte liste insanı mısın, kafama göre takılırımcı mı?
  • Genelde kafama göre takılırım ama zaman zaman almak istediğim parçaları da aklıma yazıyorum. Özellikle onları almak için alışverişe çıkmam ama çıktığımda gözüm bir yandan onları arar.
  • Onlar hayatımda olmasa ne yapardım dediğin 5 alışveriş durağını paylaşır mısın?
  • Beymen Blender, Zara, By Retro 
  • Diyelim hepsini eşit derecede beğendin ama birini alabilirsin diyorum, önceliğin hangisi olurdu? Ayakkabı, çanta, kıyafet, kozmetik?
  • Çantayla ayakkabı arasında gidip gelirdim ama hangisinin apır basacağını bilemiyorum:)
  • etiqadd uygulamasını duydun mu? Alışverişte beğendiklerini bir akıllı telefon uygulaması ile paylaşmak, fikir almak, fikir vermek konusuna nasıl bakıyorsun?
  • Evet twitterda Styleboom sayesinde keşfettim. Alışveriş konusunda fikir danışmak isteyenler için süper bir sistem.  Artık fotoğraf çekip arkadaşlara sorma devri bitiyor sanırım, her şey çok daha hızlı.
Fotoğraf maritsa.co blogundan alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder